Akademia Menedżera

Kierowanie ludźmi staje się proste, kiedy każdy członek zespołu doskonale zna reguły i zasady, akceptuje je i pracuje w oparciu o nie. Twoją rolą jako lidera jest dbanie o to, aby wdrożone reguły były znane i respektowane.
Jakie są twoje reguły? Czy są znane? Wszystkie? Czy są respektowane?

Akademia menedżera to miejsce, gdzie możesz doskonalić swoje umiejętności.

Jeśli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób stworzyć efektywny zespół, jak budować swoją siłę i autorytet szefowski, motywować ludzi aby podążali za tobą – zapraszamy do udziału w szkoleniach Akademii Menedżera.

Projekty Akademii

      • Warsztat rozwoju kompetencji kierowniczych
      • Baza skutecznego kierowania
      • Trudne sytuacje w pracy szefa i sposoby radzenia sobie z nimi
      • Sytuacje komunikacyjne szefa
      • Wystąpienia publiczne – doskonalenie umiejętności. Praca z kamerą
      • Zarządzanie czasem – skuteczne narzędzia
      • Zarządzanie stresem – wroga zamienić w przyjaciela